Je kunt bij ons rekenen op een persoonlijk advies en ondersteuning met kennis van zaken. Daarnaast bieden wij u op onze site al veel antwoorden op veelgestelde vragen. Natuurlijk staat onze klantenservice je graag bij met raad en daad via e-mail of telefonisch.

Kunnen de producten ook in het gras of op een houten ondergrond worden geplaatst?

Bij sommige haarden wordt niet alleen de haard zelf, maar ook de directe omgeving heel erg heet ondanks dat de haard hier niet rechtstreeks mee in aanraking komt. Gras kan dus gaan verkleuren en zelfs houten vlonders kunnen na verloop van tijd verkleuren of zelfs gaan smeulen (branden). Bij deze haarden is het dus aan te raden om ze op een stenen ondergrond te plaatsen.

Wat kost de verzending van de producten?

Verzending geschied bij aankoop boven de € 70,00 geheel GRATIS voor u als afnemer. De vermelde kosten van de producten zijn dus ook de uiteindelijke kosten inclusief BTW.

Bij aankopen onder de € 70,00 vindt u de verzendkosten terug in de winkelwagen.

Wat is de levertijd van de producten?

Dit verschilt per product. Zie hiervoor de productgegevens in de webshop.

Kan ik de producten komen bekijken?

OutdoorFire heeft om kosten te besparen geen dure showroom, maar wel altijd alle modellen op voorraad staan die u op afspraak kunt bekijken. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 06-53496035.

Kan ik de producten ook retourneren?

Voldoet een product na ontvangst niet aan uw verwachtingen en wilt u deze retourneren, dan kunt u het binnen 14 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking gefrankeerd aan ons retour zenden. Retourzendingen zijn voor risico en rekening van de koper. Dit houdt in dat OutdoorFire niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed.

Voor producten die op de juiste wijze geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen en wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening.

Krijg ik ook korting als ik de producten kom afhalen?

In het bestelproces is het mogelijk om aan te geven de producten zelf te komen ophalen. Dit levert geen extra korting op.

Wat zijn de mogelijkheden om de producten te betalen?

Om uw producten af te rekenen zijn er diverse mogelijkheden:

Via iDeal (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via overschrijving (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer 15.96.08.627 t.n.v. OutdoorFire te Veldhoven onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling door ons is ontvangen. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is.

Via afhaling. U kunt het totaal bedrag contant betalen bij afhaling op ons afhaaladres in Veldhoven. Na ontvangst van uw bestelling zullen wij contact met u opnemen om een afspraak voor afhaling in te plannen.

Hoe werkt het bestellen?

Om te bestellen hoeft u niet in te loggen of een account te hebben.

Stap 1
Klik bij het gewenste product op “in winkelwagen”.

Stap 2
Controleer de bestelling en klik op “volgende stap” of op verder winkelen wanneer u meer artikelen wilt bestellen.

Stap 3
Vul u adresgegevens in en een eventueel afwijkend leveradres.

Stap 4
Kies uw betaalwijze

Stap 5
Controleer nogmaals uw bestelling en kies voor “betalen”.